„Rób to, w co wierzysz” - ten statement przyświecał pierwszemu spotkaniu Sokoła z marką Johnnie Walker w 2016 roku. Pod tym samym tytułem ukazał się wówczas okolicznościowy singiel rapera, a w towarzyszącym mu teledysku z udziałem Bogusława Lindy przeplatały się twórcze nawiązania do klipów rapera i filmów legendarnego aktora. W kolejnej odsłonie kampanii obok Sokoła pojawił się tymrazem Dawid Podsiadło, a owocem tej kolaboracji był wspólny utwór „Świadomy Sen” oraz promujący go teledysk. Artyści wybrali się także do Szkocji aby wspólnie zwiedzić jedną z najstarszych destylarni whisky i poznać historię marki. W stworzonej przez reżysera Michała Marczaka relacji z wyprawy, opowiedzieli o swoich początkach w branży i kulisach powstania wspólnego numeru.
Zakres: konsulting muzyczny oraz kreatywny w obrębie kampanii, produkcja wykonawcza muzyki, współpraca kreatywna przy powstawaniu materiałów wideo, konsultacja scenariuszowa
KTR 2016
Złoto w kategorii Product/Brand PR
Srebro w kategorii Digital Craft/Storytelling w Rozwiązaniach Digitalowych
Srebro w kategorii Muzyka/Sound Design
Brąz w kategorii Digital Craft/Film Digitalowy i Mobilny
Brąz w kategorii Digital Branded Content
Nomincja w kategorii Active Video/Branded Content