Trwające łącznie przez trzy wieczory listening party "Art Brut 2" - kontynuacji klasycznego mixtape'u grupy PRO8L3M. Spektakularna formuła odsłuchu zintegrowała muzykę z unikalnymi doświadczeniami wizualnymi, stworzonymi przy pomocy najnowszych technologii i multimediów. Realizacja odbyła się z wykorzystaniem sprzętu VES.
12 biletowanych tur odwiedzin wyprzedało się w ciągu pierwszej doby preorderu, co dało prawie 3000 widzów w dniach 20-22 lutego. Starannie przygotowana instalacja zajęła blisko 1000m2 przestrzeni, a za całe immersive experience (design oraz programowanie instalacji) odpowiedzialne było studio MELT®.
Opracowaniem strategii, konceptu i komunikacji wydarzenia zajęła się agencja Outrage. Celem projektu było sugestywne przywołanie klimatu lat 90., a więc czasów transformacji ustrojowej, narodzin dzikiego kapitalizmu i życia bez wszechobecnych technologii.
Zakres: produkcja wydarzenia
Współpraca: OUTRAGE, adidas Originals