Warszawa była ostatnim przystankiem w globalnej kampanii przygotowanej wspólnie przez platformę muzyczną Boiler Room oraz markę Ballantine’s pod hasłem True Music. Poprzednie wydarzenia odbyły się między innymi w RPA, Brazylii, Hiszpanii czy Rosji. W ramach finału tej wyjątkowej współpracy, zrealizowaliśmy dwa wydarzenia z udziałem polskich i zagranicznych gości.
Pierwszą częścią dwudniowego święta muzyki elektronicznej było True Music Forum, w trakcie którego w warszawskim Pin-Up Studio odbyła się konferencja z udziałem czołowych postaci świata muzyki klubowej. W spotkaniach wzięło udział kilkudziesięciu speaker’ów, w tym globalny ambasador akcji, Seth Throxler, a także m.in. Kojey Radical, Gaika, Philip Sherburne z Pitchfork czy Gosia Płysa z Unsound Festival.
Następnego wieczoru, w niecodziennej przestrzeni dawnej hali wojskowej na warszawskiej Pradze, odbyła się oficjalna impreza zamknięcia z udziałem Setha Troxlera oraz jego gości, wśród których znaleźli się rezydent legendarnego klubu Fabric, Craig Richards, oraz znana chociażby z autorskiej audycji w BBC, B.Traits, wspierani przez lokalną reprezentację - Catz ’n Dogz i Bartosza Kruczyńskiego. Imprezę uświetnił występ Moniki Brodki z dwunastoosobowym zespołem, dotychczas koncertującym wyłącznie w salach filharmonijnych i teatralnych.
Zakres: produkcja, konsultacja programowa i artystyczna
foto: Piotr Pytel