adidas: Past Empowers Future PKiN, Warszawa, 2016

Z okazji polskiej premiery nowego modelu obuwia - NMD, adidas Originals połączył siły z telewizją muzyczną Boiler Room w ramach kampanii pod szyldem „Past Empowers Future”. Do udziału w aktywnościach związanych ze współpracą zaproszonych zostało kilka pokoleń artystów reprezentujących polską scenę hip-hop, kulminacją których było wydarzenie w legendarnej przestrzeni dawnego klubu 55 w Pałacu Kultury i Nauki.

Obok prezentacji „Nomada”, uczestnicy imprezy mogli sprawdzić  archiwum zdjęć i plakatów z czasów świetności warszawskich „Piątek” oraz zobaczyć występy takich artystów jak Pezet / Małolat, Sokół, Rasmentalism, PRO8L3M i Otsochodzi. Internetową transmisję z ich koncertów obejrzało na żywo kilkadziesiąt tysięcy fanów, a materiały VOD z wydarzenia na kanale Boiler Room do tej pory widziało już prawie pół miliona widzów.

Wspólną akcję adidas i Boiler Room promował także materiał wideo zrealizowany z udziałem artystów ,w którym rozwijając hasło kampanii, opowiedzieli oni o swoich inspiracjach z przeszłości i tym jak zmieniał się krajobraz polskiego rapu przez ostatnie 20 lat.

 

Zakres: kreacja, produkcja wydarzenia, program artystyczny, produkcja i kreacja (branded content)

Klient: Boiler Room, adidas

Nagrody: See&Say 2016, wyróżnienie w kategorii Animacja/Video